zondag 4 mei 2008

Jubileum

Hallo Hallo

Hier zijn Sam en Moos! Nu even samen dit berichtje posten want het is feest!! Nou ja eigenlijk was het feest maar we waren het vergeten :o

We zijn een maand bij onze nieuwe mama!! jaaaj :D Vet leuk man!

Op 2 april 2008 kwamen er 2 vrouwen naar Westervelde en hadden een blauw mandje in hun handen... Ze werden binnen gelaten.

2 vrouwen: 'ik had gebeld voor Sam en Moos'
opvangmama: 'Ja Sam en Moos ik zal ze even pakken'

ondertussen werden de 2 vrouwen rondgeleid door het gebouw en al onze broertjes en zusjes gingen ze bewonderen... Toen draaide die ene mevrouw zich om en begon te stralen want daar... daar in de verte kwamen wij aan op de arm van onze opvangmama.

Ik (Sam) werd aan een mevrouw gegeven met kort haar en Moos aan die andere mevrouw die zo lief lachte... We werden geaaid en ik (Sam) wou helemaal niet zonder Moos!! Ik was bang dat Moos en ik werden gescheiden :o dus toen het kon sprong ik van de arm van de mevrouw af en klom onder Moos bij de andere mevrouw! Grote schrik allemaal maar het liep goed af want Moos en ik gingen allebei het blauwe mandje in en naar het huis van de mevrouw die zo lief lachte...

Daar stond er een mooie kooi met lekker hooi op ons te wachten en een grote blokhut!

En daar zijn we nog steeds! We hebben ondertussen een nieuwe kooi die groter is gekregen en een tweede blokhut en als pronkstuk onze nieuwe kooi buiten op het balkon!

En als we nog in het donker buiten zitten omdat het nog zulk lekker weer is en wij niet naar binnen willen zet mama een lantaarntje voor ons buiten zodat we elkaar nog kunnen zien ook!!

Conclusie:: MAMA IS VET LIEF!!! GEFELICITEERD MET ONS!!


Groetjes Sam en Moos

Geen opmerkingen: